sobota, 18 kwietnia 2015

XVII Wiosenny Zlot Turystyczno-Ekologiczny „Czyste Góry” - Milówka 2015

W dniu 18.04.2015 roku już po raz następny odbył się Zlot Turystyczno-Ekologiczny CZYSTE GÓRY,w którym uczniowie z naszej szkoły wzięli udział. Tym razem trasa była bardzo łatwa dla naszych uczniów i w miarę króciutka, więc szybko ją pokonaliśmy i dotarliśmy do naszego celu ! Oczywiście w czasie wędrówki sprzątaliśmy szlaki turystyczne - w sumie tak jak za każdym razem :)
W tym roku jednak  pobiliśmy swój własny rekord w uzbieranych śmieciach ! :D Także podczas wędrowania odwiedziliśmy Halę Boraczą oraz znajdujące się tam schronisko PTTK. Chociaż tego,że czasami posypywał śnieg i było troszkę chłodno to daliśmy radę ! Na koniec dwójka naszych uczniów wzięła udział w konkursach. Wyróżnienie w konkursie ekologicznym otrzymał Wojtek Janik a 3 miejsce w konkursie turystycznym zdobyła Justyna Widz.
Dziękuję bardzo za mile spędzony czas i wyśmienitą atmosferę, która towarzyszyła nam przez całą trasę !!! ;)

Wierny towarzysz !

A na koniec widoki z Hali Boraczej !